Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αφού παραλάβετε την παραγγελία σας και δε μείνετε ικανοποιημένοι με το προϊόν, ή και χωρίς να αιτιολογήσετε την επιστροφή, μπορεί να γίνει αλλαγή εντός 14 ημερών από την παραλαβή της. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία πάντοτε συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον αποστολέα.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ως άνω προθεσμίας των 14 ημερών, τότε η FARFALLINA.GR δύναται να μην την αποδεχτεί.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

1. Το προϊόν να μην έχει φορεθείχρησιμοποιηθεί  πέρα από τη δοκιμή και να μην έχουν πλυθεί.

2. Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρίας, καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

3. Όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς να αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν.

4. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.

5. Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

6. Η συσκευασία της αποστολής θα πρέπει να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή της παραγγελίας, για την οποία ο πελάτης επιβαρύνεται 7€, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 25520 02989 ώστε να σας πληροφορήσουμε σχετικά με την πλήρη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί ή στείλτε μας mail στο info@farfallina.gr με τα πλήρη στοιχεία της αλλαγής.

Σε περίπτωση που παρέλθει ο χρόνος των 14 ημερών* η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την αλλαγή του προϊόντος.

* Το διάστημα επιστροφών βάση νόμου είναι 14 ημέρες

Η δήλωση αλλαγής/υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της “Φόρμας Αλλαγής ή Επιστροφής Προϊόντων/Υπαναχώρησης” που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας (κατεβάστε την δήλωση από εδώ) ή αποστέλλεται μαζί με το δέμα. Στην πρώτη περίπτωση αυτή, η FARFALLINA.GR. αποστέλλει επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης, μόλις περιέλθει η δήλωση σε αυτήν. Η δήλωση δύναται να υποβληθεί και εγγράφως με τη συμπλήρωση και αποστολή της στη διεύθυνση της εταιρίας.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ

Εντός Ελλάδος:

Η μερική επιστροφή – αλλαγή του μη επιθυμητού προϊόντος γίνεται αποκλειστικά με την μεταφορική Courier που παρέλαβε ο πελάτης (EΛΤΑ Courier) και με χρέωση του πελάτη. 

1) Σε περίπτωση μερικής επιστροφής – αλλαγής προϊόντος, η αποστολή του νέου προϊόντος από την εταιρία γίνεται επίσης μέσω ΕΛΤΑ Courier, ανάλογα με την περιοχή, με χρέωση πελάτη που ανέρχεται στα 7 ευρώ. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα νέο προϊόν με μέσο πληρωμής την Αντικαταβολή ή την Τραπεζική Κατάθεση ίσης αξίας με το προϊόν της αρχικής συναλλαγής και η αποστολή του βαρύνει τον Πελάτη, εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί άλλως.

2) Σε περίπτωση ολικής επιστροφής προϊόντος, η εταιρία υποχρεούται να  επιστρέφει το χρηματικό ποσό που έλαβε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης.

Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά

3) Στην περίπτωση που ο πελάτης λάβει ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, η εταιρία Farfallina.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Ελαττωματικό θεωρείται μόνο το προϊόν εκείνο που είναι ακατάλληλο να φορεθεί ή να χρησιμοποιηθεί για τον προορισμένο σκοπό του ή που δε φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Σε καμία περίπτωση, δε θεωρείται ελαττωματικό το προϊόν που αποκλίνει από τις αναρτημένες στον ιστότοπο της εταιρίας φωτογραφίες λόγω των αναμενόμενων διαφορών κατά τη λήψη και ανάρτησή τους. Σε κάθε περίπτωση δε που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, ο πελάτης έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο info@farfallina.gr. Πάντως, εφόσον ένα προϊόν διαπιστωθεί ως ελαττωματικό, η εταιρία επιφυλάσσεται ρητά για την από μέρους της διάγνωση του εν λόγω προϊόντος ως ελαττωματικού, κατόπιν ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους της.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρία, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Επιστροφή – αλλαγή με άλλη μεταφορική εταιρία και χρέωση της Farfallina.gr, δε θα παραλαμβάνεται.

Διεύθυνση Επιστροφής

Γκότσικα Ελένη

Βασιλέως Κωνσταντίνου 83, Ορεστιάδα

Ν. Εβρου

ΤΚ: 68200

 

*Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 25520 02989, ή στο email: info@farfallina.gr

Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-14:00.